piątek, 31 stycznia 2014

Mam pomysł.. :)

.
.
.
W wersjii roboczej mam dla Was już 4 kolejne rozdziały <3 
Chciałabym, abyście mi pomogły pisać opowiadanie :))) 
Na dole tego posta jest mój adres e-mail. 
Chcę, żebyś wysłały mi propozycję na ten adres co może dziać się dalej w historii Nialla i Holly. 
Od każdego wezmę jakąś propozycję!!! :*  
+
Zadedykuję rozdział dla kilku osób,
które podsunął mi najlepszy pomysł do dalszych
rozdziałów. <;
.
.
.


Mój adres e-mail:
wercia.horan1993@wp.pl
.
.
.
Mój ask:
http://ask.fm/weeerciahoran1993


KOCHAM WAS!! :* MIŁEGO DALSZEGO CZYTANIA!!!!! <3333333

PS. aska założyłam specjalnie dla Was gdybyście miałay jakieś pytania 
odnośnie bohaterów lub dalszych rozdziałów :)
ODPOWIADAM NA WSZYSTKIE PYTANIA..]

co do adresu e-mail.. będe codziennie na niego wchodziła więc napewno odpiszę i przeczytam wiadomości :)

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz