poniedziałek, 3 lutego 2014

Rozdział 6 ,,Coś między nimi jest"

Było 5 komentarzy =) Macie nexta :^
Miłego czytania ♥


~Holly~
Usłyszałam pukanie do drzwi.
-To pewnie Rocki. -powiedział Niall.
-Pewnie tak.
Podeszłam do drzwi, otworzyłam je i ujrzałam w nich moją przyjaciółkę.
-Hej Holly, hej Niall. -przywitała się.
-Hej. -powiedzieliśmy chórem.
-Chodźcie podejdziemy pod mój dom i pojedziemy samochodem.
-Oki.
Ubraliśmy z Niallem buty i wszyscy wyszliśmy z domu przed tym zamykając drzwi. Blondynka przebrała się w grubsze leginsy i ładną kolorową bluzę marki H&M. Ja przebrałam tylko spodnie na dłuższe. Góra była z krótkim rękawem.
-Nie będzie ci za zimno? -zapytała mnie Rocki.
-Niee.. -uśmiechnęłam się.
-Ja jej dam bluzę jak będzie potrzeba. -blondyn puścił mi oczko.
Rocki się zaśmiała.
-Jesteśmy. -powiedział Niall. -Siadajcie do samochodu ja zaraz przyjdę. -powiedział otwierając nam drzwi po czym poszedł na chwile do domu.
-Ale piękny dom. -powiedziałam patrząc przez szybę samochodu.
-Potwierdzam.

~Niall~
Otworzyłem dziewczynom samochód i udałem się na chwilę do domu. Wszedłem do swojego pokoju i podeszłem do szafy. Wyjąłem z niej moją zieloną bluzę z napisami, wiedziałem, że Holly będzie zimno. Po chwili wróciłem do Holly i Rackel.
-Już jestem. -wsiadłem do pojazdu.
-Po co poszedłeś? -zapytała Holly.
-Po bluzę dla ciebie. -odpowiedziałem podając jej ubranie.
-Nie trzeba było.
-Było było. -zaśmiałem się. Odwzajemniła gest.
-Dzięki.
-Spoko.

~Rocki~
Droga nam zleciała bardzo szybko. Holly patrzała ciągle przez szybę. Co jakiś czas odwracała się do Nialla i uśmiechała się. Niall co chwilę wpatrywał się w nią jak w obrazek. Coś między nimi jest. Fajnie by było gdyby byli razem. Holly zapomniała by o Marco. Ciągle się przy nim uśmiecha. Holly o czymś mi nie powiedziała. Wiem to. Czuję to. I tak i tak się dowiem.

~Holly~
Wyszliśmy z pojazdu i znajdowaliśmy się przed domem Louisa. Różnił się od domu Nialla. Lou zobaczył nas przez okno z salonu wybiegł do Nialla jak wariat. Był ubrany koszulkę w biało- czerwone paski i rurki z szelkami.
-Siema stary. -przywitał się z blondynem.
-Siemka. Lou poznaj Holly i jej przyjaciółkę Rocki.
-To ta Holly, o której mi mówiłeś przez telefon? -podał mi rękę.
Spojrzałam pytająco na Nialla. Widziałam jego wielkie rumieńce na policzkach. Odwrócił się do mnie i uśmiechnął. Odwzajemniłam gest.
-Tak to ona. -powiedział prawie nie słyszalnie.
-Chodźcie, w środku jest reszta.


----------------------------------------------------------------------------------
Podoba się? dacie komentarz? 7 kom i NEXT!!!! <3

9 komentarzy:

  1. ale Niall jest słodki! :)
    fajny blooog ^^
    jak mozesz zajrzyj też do mnie,pierwszy rozdział,komentarz mil widziany *^* :
    http://czechorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za spam :c Jeżeli Ci to przeszkadza, usuń :)

    Dwie dziewczyny.
    Anglia.
    Jedno przypadkowe spotkanie.
    Drugie.. lecz czy przypadkowe?
    Kłótnie,
    Uczucia,
    Niefortunna impreza i.. kontrakt.
    Wyjazd, i tajemnicze spotkanie.
    Wypadek i wyznanie uczuć.

    Dwie dziewczyny, i... dwa boysbandy.

    The Wanted, One Direction.. czy potrafią się dogadać,
    jeżeli chodzi o coś ważnego? O uczucia?

    Przekonaj się! ---> http://tw-1d-we-write-story.blogspot.com/
    Nie przekonana? Obejrzyj zwiastun! ---> http://www.youtube.com/watch?v=8GAsAx8yNA4

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejna część historii blog jest wypasiony Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce next

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj next zawaliste :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham plis next <333 :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny *-* dawaj szybko nexta
    ♥Donia♥

    OdpowiedzUsuń