niedziela, 16 lutego 2014

Rozdział 9 ,,Nic ci się nie stało? ''

Zawiodłam się na Was!!! Rozdział 8 już jest długo a tylko tyle komentarzy. Wstawiam ten rozdział tylko dlatego, że niektóre czytelniczki mnie o to poprosiły. ;( Następnym razem tak nie zrobię :) CZYTASZ=KOMENTARZ
15kom i next :)

~Holly~
Wszyscy chłopacy opiekali sobie jedzenie przy ognisku wydurniając się przy tym. W pewnym momencie Lou zaczął tańczyć dookoła ognia jakby chciał wywołać deszcz. Mówiąc szczerze uśmiałam się przy tym nieźle. Wyjęłam szybko komórkę i nagrałam całe jego wygibasy. Weszłam na Twittera na moim iPhonie i opublikowałam układ taneczny tego wariata. Od razu usłyszałam jak chłopaków komórki się odezwały. Sądząc po ich minach chyba zobaczyli filmik, pod którym było już ponad 1000 komentarzy od fanek ich zespołu. Wszyscy się zaśmiali.
-Ejj.. -skrzywił się Louis gapiąc się w telefon.
-Co się stało? -zapytałam dobrze wiedząc o co mu chodzi.
-Ja ci zaraz powiem o co chodzi. -podszedł do mnie. -Zaraz ci powiem. -zaczął mnie łaskotać.
Strasznie mnie brzuch bolał ze śmiechu. Postanowiłam uciekać po całym ogródku. Niestety chłopak miał ode mnie lepszą kondycję i doganiał mnie. Biegałam nawet wokół domu. Przebiegłam chyba tak z 10 kółek a Lou nadal mnie gonił. Gdy zaczynałam 11 kółko potknęłam się o jakiś kamień. Zaczęłam się śmiać jak opętana.
-Nic ci się nie stało? -zapytał.. ym.. przerażony?
W zasadzie to nic mi się nie stało tylko obdarłam sobie trochę kolano tak, że trochę mi krew leciała i kostka mnie trochę bolała.
-Nie nic mi się nie stało. -nadal się śmiałam.
-A boli cię coś? -pytał dalej.
-Kostka i trochę kolano. -uśmiech nadal nie schodził mi z twarzy.
-Chodźmy już do chłopaków. -pomógł mi wstać.
-Auaa!! -krzyknęłam z powodu już trochę większego bólu.
-Boli?
-Boli. -syknęłam przez zęby.
-Daj rękę. -objęłam jego ramię i pomógł mi chodzić.

~Niall~
Chyba Louis jej nie odpuści. Będzie ją gonił póki jej nie złapie i da jakiejś kary. Tylko czemu nie ma ich tak długo? Znając Lou to się przewrócił lub coś a Holly znów go nagrywa. Zobaczyłem jak się zbliżają w naszą stronę. Czemu brunetka kuleje?

~Louis~
-Daj rękę. -dziewczyna objęła mnie i pomogłem jej pójść do reszty.
-Dzięki.
Widać było, że ją boli ta noga. Kulała i to bardzo. Musi jak najszybciej iść do lekarza. Boję się, że skręciła sobie kostkę. Trochę chyba w tym jest mojej winy.
-Co się stało? -zapytał Zayn gdy doszliśmy do nich.
-Przewróciłam się. -powiedziała Holly uśmiechając się.
-Co cię boli? -zapytał Niall a brunetka usiadła koło niego.
-Kostka i kolano. -powiedziała. Nogawkę od swoich spodni podwinęła do góry. Miała ranę na kolanie o nadal leciała jej krew.
-Poczekaj, przyniosę ci bandaż. -powiedziałem.
Rana była spora, lecz nie głęboka.

~Holly~
Lou poszedł po bandaż a ja siedziałam koło Nialla i opowiadałam jak to się stało. Po chwili przyszedł najstarszy i zrobił mi opatrunek.
-Masz, upiekłem ci kiełbaski. -powiedział Niall.
Nie powiem, ale zgłodniałam przez Louisa.
-Dzięki. -cmoknęłam go w policzek.
Usłyszałam tylko głośne 'uuuu..' ze strony chłopaków i Rocki. Zayn siedział cicho patrząc się w ognisko.
Coś mi tu nie gra. Widziałam, że się bardzo przejął mną gdy kulałam.
Horan chwycił znów gitarę i chłopaki zaczęli śpiewać. Po 5 minutach zjadłam przygotowane przez Nialla danie. Po chwili poczułam wibracje w kieszeni bluzy Nialla. Dostałam SMS'a.


Od: Rocki ;*

Widzisz jak Niall się na Ciebie patrzy? Czy ja o czymś nie wiem? <3

Zachichotałam się pod nosem.


Do: Rocki ;*

Haha ;D Pilnuj swojego nosa ! :* Tak, o czymś nie wiesz =)


Od: Rocki ;*

Gadaj!!! :))) hehe. <333


Do: Rocki ;*

Nie teraz :D Innym razem ;p


Od: Rocki ;*

Chce.wiedzieć teraz. No powiedz ;/ plosse ! <33

Ah.. Zawsze, ale to zawsze gdy Rackel pisze lub mówi 'plosse' przełamuje się.


Do: Rocki ;*

Och.. no dobra.. -.- :* nie wiem jak ci to powiedzieć (napisać) xD


Od: Rocki ;*

Dawaj szybko pisz!! Nie wytrzymuję już ;)))

Chwilę się zastanawiałam czy napisać jej teraz czy powiedzieć jej gdy będziemy same... ,Co mi tam napiszę.'' -pomyślałam.


Do: Rocki ;*

Niall... <3

Lubię ją trzymać w takim, jakby to powiedzieć.. napięciu? Tak, to dobre określenie.


Od: Rocki ;*

Co Niall?! Ku*wa pisz bo się zabiję!!! ;**

Haha śmiać mi się chciało gdy to przeczytałam.


Do: Rocki ;*

Wyznał mi dziś miłość !! <3

-Tak! -krzyknęła blondynka na głos.
Boże jaka ona głupia!
-Co tak?! -zapytał Liam.
-Yyy.. Nic nic. -zaczerwieniła się.
Nagle zaczęło padać. Co ja mówię?! Zaczęło lać!
-Lou co ty zrobiłeś?! -zapytałam.
-Ale co?
-Przywołałeś deszcz tym swoim tańcem wikinga. -odpowiedział mu Harry.
Wszyscy wybuchnęliśmy niepohamowanym śmiechem.
-Może chodźmy już do środka? -zaproponował Niall.
-Dobry pomysł -powiedziała Rocki.
Wzięliśmy nasze koce i poszliśmy do domu. Niall mi pomógł bo nie mogłam chodzić.
Była już 1:26.
-Trochę już późno. -powiedziałam patrząc na zegarek.
Znajdowaliśmy się już w salonie.
-Nie przejmuj się -powiedział Lou. -Dzisiaj wszyscy śpimy u mnie. Mam dużo wolnych pokoi.
-To nie będzie problem? -zapytałam.
-No coś ty. U nas jest taka zasada, że po każdej imprezie goście zostają do następnego dnia.
-Aha. -powiedziałam.
-To wasza zasada czy tradycja? -zapytała śmiejąc się Rocki.
-W sumie to to i to. -odwzajemnił gest Liam.
-Obejrzymy coś? -zapytał wkońcu Zayn.
-Pewnie! -krzyknęli wszyscy na głos.
-Co chcecie? Horror czy komedia? -zapytał gospodarz.
Były dwa głosy na komedie (mój i Rocki) i pięć na Horror (reszta).
-Dziewczyny może być? -któryś zapytał.
Spojrzałyśmy się na siebie w tym samym czasie i porozumiewając się wzrokiem widziałam u niej, że się zgadza.
-Może być. -odpowiedziałyśmy w tym samym czasie.
-Nie będziecie się bać? -zapytał Niall.
Nic nie odpowiedziałyśmy, tylko poruszyłyśmy ramionami.


***********************

Jest! <3 chyba jak narazie najdłuższy jaki napisałam :** 15 komentarzy i NEXT? hehe dacie rade? :** zobaczymy :* 

19 komentarzy:

  1. kocham super plis next <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje opowiadanie! Plosse daj nexta szybkoo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boski !!!! Czekam na next !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czekam na nexta ten blog jest w ulubionych kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper pliss next /Nadia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge już się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham next boski I love it

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz dać następny błagam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli nie dodasz tego roździału to sie zabije !! Haha no nie bo nje będe mogła czytać =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskii jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty dajesz nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjebisty kochamm :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Neeeeexxxxxxttt plisss

    OdpowiedzUsuń
  15. next please :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ♥ Next ♥
    http://1d-lovka.blogspot.com/ <--- Zapraszam do mnie!
    Jak możesz pozostaw po sobie ślad ♥

    OdpowiedzUsuń