czwartek, 6 lutego 2014

Rozdział 7 ,,JESTEM SUPERMENEM!!!!"

Ten rozdział dedykuję Weronice Klaudi Jaszczur :* 
rozdział specjalnie dla Ciebie <3

~Holly~
Gdy weszliśmy do środka to co zobaczyłam zwaliło mnie z nóg. Mianowicie Harry biegał po salonie z ręcznikiem przywiązanym do szyi i krzyczał: JESTEM SUPERMENEM!!!!
Reszta śmiała się tylko i oglądała tv.
-Niall już przyszedł! -krzyknął najstarszy.
Wszyscy przyszli nas przywitać.
-Niall a kto to? -zapytał Harry.
-Holly i Rocki.
-Cześć -przywitałam się ze wszystkimi. Rackel także.
[...]
Usiadłam na kanapie między Niallem a Mulatem. Z tego co mi wiadomo to miał na imię Zayn. Widziałam kątem oka jak zerka co jakiś czas na mnie. [...]
-Kiedy idziemy rozpalić ognisko? -zapytał Hazza.
-Możemy już. -odpowiedział Lou.
Wszyscy ubraliśmy buty i wyszliśmy do ogródka. Chłopaki mieli trochę problem z rozpaleniem ognia. Mówiąc szczerze, uśmiałam się.
-Pomóc wam? -zapytałam.

~Zayn~
-Pomóc wam?
-Umiesz? -zapytałem.
-Pewnie. Kiedyś z moim byłym najlepszym przyjacielem byliśmy harcerzami. Jeszcze wcześniej zuchami. Tam się nauczyliśmy. -powiedziała.
Coś we mnie pękło.




~Niall~
Bardzo szybko Holly poradziła sobie z ogniskiem. Zdziwiła mnie mina Zayna gdy Holly powiedziała o jej najlepszym przyjacielu.
Jest teraz naprawdę ekstra. Ja trzymam gitarę i gram. Reszta śpiewała i tańczyła. Dziewczyny bardzo dobrze się bawiły. Było już bardzo ciemno. Zobaczyłem jak Holly wstaje i odchodzi.
-Gdzie idziesz? -zapytałem
-Po twoją bluzę.
Nic nie odpowiedziałem. Uśmiechnąłem się tylko. Zobaczyłem, że Zayn też poszedł za Holly.

~Zayn~
Siedzieliśmy przy ognisku dobrze się przy tym bawiąc. Nagle zobaczyłem, że Holly od nas odchodzi. Postanowiłem skorzystać z okazji i porozmawiać z nią.


-------------------------------------
Sorki ze taki krotki ;/ następny będzie dłuższy :) ktos wgl czyta mojego bloga??? O.o 10 kom i NEXT :)))
zapraszam na aska :))) ---> http://ask.fm/weeerciahoran1993

Wow!! O.o Pod poprzednim rozdziałem nie było 7 komentarzy a 9 !!! Kochani jesteście <3 Rozdział specjalnie dla Was ♥ 
10 kom <3333

12 komentarzy:

  1. boski czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nexta i zapraszam na mój blog >>>>>> http://mylifeisonedirectiom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  4. super piszesz *-*
    czekam na next :)
    wpadniesz, pokomentujesz? dopiero zaczynam :)
    http://onedirection1237.blogspot.com/2014/02/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) :** tylko szkoda że taki krótki

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr!! :) czekam na nexta :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Next !! <333
    Zapraszam do siebie http://dangerouskissme.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jak zawsze :D
    *Kinia*

    OdpowiedzUsuń